Online Booking & FAQ

Generelle Spørgsmål

Find svarene på det fleste spørgsmål

Online Booking

Book en tid

Generelle Spørgsmål

Jeg har glemt mit password, hvad gør jeg?

Klinikken guider patienten til at klikke på login hvorfra det er muligt at komme videre til glemt password. Her skal patienten indtaste e-mail, på hvilken de herefter vil modtage et link til nulstil af password.

Learn More

Jeg har fået ny emailadresse, hvad gør jeg?

Brugeren skal nulstilles. Skriv en mail til supporten med mailadressen som skal nulstilles og så gør vi det.

Learn More

Hvorfor kan jeg ikke booke en aftale ved tandlæge x?

De behandlere som patient kan se på online booking er patientens primære behandlere og de tandlæger/tandplejere som må behandle som alternativ til patientens primær behandler, eller tandlægen tilbyder ikke online booking.

Learn More

Jeg kan ikke booke en aftale til akut tid, der står jeg har et indkald?

Patienten skal booke en tid svarende til det indkald der foreligger, når patienten har gjort det, så kan en akut aftale bookes.

Learn More

Jeg har en tid i morgen, hvorfor kan jeg ikke aflyse den?

Aftaler kan aflyses indtil 2 dage før den aktuelle aftale.

Learn More

Jeg har en tid i morgen, hvorfor kan jeg ikke flytte den?

Aftaler kan flyttes indtil 2 dage før den aktuelle aftale

Learn More

Min mand kan sætte en SMS-påmindelse på en aftale, men jeg kan ikke. Hvorfor?

For at få adgang til SMS-påmindelse skal vi bruge dit mobilnummer, hvilket klinikken ikke har registreret.
Eller....
Tidligere tilbød klinikken SMS-påmindelse via online booking, men det har vi fravalgt

Learn More

Min mand kan sætte en e-mail-påmindelse på en aftale, men jeg kan ikke. Hvorfor?

For at få adgang til e-mail-påmindelse skal vi bruge din e-mail, hvilket klinikken ikke har registreret.
Eller....
Tidligere tilbød klinikken e-mail-påmindelse via online booking, men det har vi fravalgt

Learn More

Book Online her

Klik på nedenstående link for at oprette dig som bruger og booke tid.

Book en tid her